Klachtenprocedure

Klachtenregeling

Bij Op Orde Financiën vinden we klanttevredenheid en kwaliteit belangrijk. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening of een medewerker. In dat geval stellen we het zeer op prijs als u ons dat laat weten. Uw klacht helpt ons om onze organisatie verder te verbeteren.

We raden u aan om klachten in eerste instantie telefonisch of in een persoonlijk gesprek te bespreken. Leidt een gesprek niet tot een oplossing of wilt u liever een formele klacht indienen, dan kan u schriftelijk per mail of door een brief te sturen naar ons adres.

We streven ernaar uw klacht zo spoedig mogelijk te behandelen. Binnen enkele werkdagen ontvangt u in ieder geval een ontvangstbevestiging. Doel is om de klacht binnen drie weken af te ronden. Lukt dat niet, dan houden we u op de hoogte van de voortgang.

Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld en zorgvuldig vastgelegd. In sommige gevallen kan het nodig zijn om externe, onafhankelijke deskundigen te raadplegen. In dat geval vragen wij vooraf uw toestemming voor het delen van relevante informatie.

Wij waarderen het als u uw ontevredenheid met ons deelt. Het geeft ons de kans om verbeteringen door te voeren en uw vertrouwen te herstellen.